Tukiprosessi

Tukiprosessi

Luotettava tuki myös käyttöönoton jälkeen

Yritysratkaisut ovat keskeisessä asemassa yritysten päivittäisen toiminnan jatkuvuuden kannalta. Tätä varten tarjoamme asiakkaillemme kiinteän tukitiimin – projektipäällikön ja konsultin, jotka ymmärtävät liiketoimintasi tarpeet ja ovat valmiita reagoimaan nopeasti.

Tarjoamme tukea paikallisella kielellä ja kunkin maan lain tuntemusta eri puolilla Baltiaa toimivan kumppaniverkostomme kautta.

Tuen ehdot

Kullakin asiakkaalla on oma tiimi, joka tukee ja tuntee yrityksen ratkaisun erikoisuudet ja johon voi ottaa yhteyttä, jos on kysyttävää tai uusia tarpeita. Käytämme koko Baltiassa asiakkaiden töiden ja kysymysten hallintaa varten kansainvälistä Jira-palveluportaalia.
  • Tarjoamme asiakkaalle tukisopimuksen, jossa määritellään yhteistyön ehdot, mukaan lukien:

    • reagointiaika ongelmien ja uusien tarpeiden tapauksessa;
    • tuen hinnoittelu ja tukitiimi.
  • Asiakas voi tilata täydennyskoulutuksia uusille tulokkaille. Usein halutaan myös täydennyskoulutuksia, jotta voidaan hyödyntää kaikki ratkaisun nykyiset tai tulevat toiminnot.

  • Yritykset kehittyvät ja muuttuvat jatkuvasti. Tässä yhteydessä voi olla tarpeen täydentää ja ottaa käyttöön uusia ratkaisuja. Konsultit ovat valmiina löytämään ratkaisun yhteistyössä asiakkaan kanssa.

  • Microsoft julkaisee vuosittain kaksi uutta Business Centralin versiota – keväällä ja syksyllä.

    • Microsoft Cloudissa versio päivittyy automaattisesti;
    • Jos kyseessä on on-premise ratkaisu, uuden version käyttöönottopäivästä sovitaan asiakkaan kanssa.
  • Lakiin tehdään joka vuosi muutoksia ja lisäyksiä. Varmistamme, että lain edellyttämät päivitykset tehdään kaikissa maissa ennen lainmuutoksen voimaantuloa.

Käytännön palveluportaali

Jira on suosittu kansainvälinen palveluympäristö, joka on suunniteltu ohjelmistokehitykseen ja projektinhallintaan. Ratkaisu auttaa systematisoimaan ratkaisun käyttöönottoon ja tukiprosessiin liittyvät tehtävät.

Miksi Jira

  • Tieto tavoittaa oikeat osapuolet eikä häviä;
  • Asiakas näkee työnkulun, tehtävien tilan ja etenemisen;
  • Kaikki tiedot samassa paikassa;
  • Asiakashistoria ja tehdyt työt säilyvät.

Käyttöönotto- ja asiakastukikumppanit